O nás
ZAČIATKY V ROKU 1985
Dvaja kamaráti
Jozef Čačko, pracujúci ako šofér na technických službách, sa jedného dňa aj s kamarátom Bernardom Ďurechom rozhodli, že vyskúšajú podnikanie v tomto odvetví. Nešlo však o žiaden premyslený biznis plán. Prvoradým cieľom bolo privyrobiť si bokom „na pivo“, keďže manželky strážili rodinnú kasu ako oko v hlave.
ŽIVNOSŤ OD ROKU 1990
Služba ČAĎU
Hoci v tej dobe rozbehnúť podnikanie jednoduché nebolo, obaja kamaráti založili jednu z prvých živností v okrese. A tak vznikla prvá firma s názvom Služba ČAĎU (ČA-čko, ĎU-rech).
Farba kolotočárov
Vzhľadom k rýchlo rastúcej konkurencii v deväťdesiatych rokoch sa kamaráti rozhodli pre husársky kúsok. Aby sa odlíšili, začali používať ako firemnú značku výrazný odtieň fialovej farby, ktorú si špeciálne dali pre seba namiešať. Volali ju kód 33 33. Prestriekali kabíny na autách, premaľovali budovy a ploty. Hoci sa ľudia smiali, že je to farba „kolotočárov“, svoj účel to splnilo. Na tú dobu to bol skvelý marketingový ťah a ľudia už z diaľky rozpoznali firemné autá a značku ČAĎU.
Tradícia zachovaná
Názov Služba ČAĎU sa používa dodnes. Značku si ponechal Jozefov brat, ktorý podniká so spracovaním odpadov v obci Ľubotice.
ČAĎU recycling
Začiatky aj koniec ČAĎU recycling
Jozefovi synovia Michal a Tomáš, ktorí prebrali otcove „žezlo“, zmenili názov firmy na ČAĎU recycling. Časom však zistili, že ľudia majú problém s výslovnosťou, ako aj písaním názvu. Tak ho napokon skrátili na CDRC (CaDu ReCycling).
CDRC
Nová identita
S novým názvom bolo potrebné doriešiť aj nový dizajn. Keďže sa časom k zberným surovninám pridali ďalšie služby ako predaj uhlia, brikiet a piesku, logo firmy CDRC vizuálne aj farebne pripomína názov COAL (v preklade uhlie).
SÚČASNOSŤ
Pokračovanie príbehu
Príbeh rodinnej firmy pokračuje dodnes. Podnik s vyše 30-ročnou tradíciou prevzali deti a hrdo pokračujú v tom, čo tvrdou prácou vybudovala predošlá generácia. Veria, že jedného dňa odovzdajú žezlo ďalej, aby mladí pokračovali v krásnom projekte, ktorý vznikol len preto, že chlapi chceli “obísť” rátanie každej koruny v domácnosti. Opäť tu platí staré známe: “Za všetkým hľadaj ženu” :).